Bunun yanı sıra, hastaların akıllarındaki bazı şüpheler, görme kusurunu gidermede kontakt lens kullanılmasına engel olmaktadır. Kontakt lens denemenin önündeki en belirgin 3 şüphe ise konforla ilgili:
Dünya çapında en fazla satılan yumuşak kontakt lens markası ACUVUE 2013’te başlattığı, kontakt lens gelişimini destekleyen ve kullanıcılardaki en belirgin 3 şüpheyi azaltan eğitici kampanyaları ile kontakt lens konusundaki şüpheleri gidermeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıllarda yürüttüğü çalışmalarda kontakt lens için göz doktoru muayene talebini %19 oranında arttıran ACUVUE, yumuşak kontaktlenslerin üstünlüklerinigüvenilir bir şekildesunmaktadır.Kırma kusurlarınındüzeltilmesinde kullanılan yöntemin seçiminde gözdoktorunun öneminivurgulamaktadır.Kontakt lens kullanımındagerekli kullanım kurallarınauyulmasının önemini belirtirken son jenerasyon ürünlerinitanıtmaktadır.
ACUVUE®kontakt lens hakkında, merak edilen tüm sorulara detaylı yanıt vermek üzere kontakt lens kullanıcılarını internet sayfasına davet ediyor:
YAZIYI PAYLAŞ
YORUMUNUZ VAR MI?