Pfizer Onkoloji, “Bir Arada” projesiyle Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde “Sağlık Sektöründe Yılın Pazarlama Kampanyası–Hastalık Farkındalığı” ve “Sağlık Sektöründe En İyi Sosyal Medya Kullanımı” kategorilerinde Gold Stevie – Altın Ödül’ün sahibi oldu. Bu yıl 18’incisi düzenlenen ve 65 ülkeden 3800 aday projenin yarıştığı, 2021 Stevie International Business Awards®? ödülleri sahiplerini buldu. Yarışmaya katılan tüm projeler, toplamda 200 kişilik, uluslararası ve alanında öncü jüri üyeleri tarafından yaratıcılık, etki ve inovatif yaklaşım gibi birçok kritere göre değerlendirildi.
Uluslararası anlamda alanının en prestijli ödüllerinden biri olan Stevie Awards®?’ta, “Bir Arada” projesi yarışmaya Sağlık Sektöründe Yılın Pazarlama Kampanyası-Hastalık Farkındalığı ve Sağlık Sektöründe En İyi Sosyal Medya Kullanımı kategorilerinde katıldı. Altın, gümüş ve bronz derecelerinde ödüllerin verildiği yarışmada Bir Arada projesi, her iki başvurulan kategoride Gold Stevie®? ödülüne layık görüldü.
Kanser, dünyada her yıl milyonlarca insanı etkileyen en zor hastalıklardan biri olmaya devam ediyor. Kanser teşhisi konulduktan sonraki süreçte, başta hastalar ve yakınları pek çok soruyla baş başa kalıyor ve birçok platformda sorularına yanıt aramaya başlıyor.
Kanser yolculuğunda doğru bilgiye ulaşabilmek kritik önem taşıyor. Pfizer, kanser hastalarının online platformlardaki bilgi ihtiyacını karşılamak amacıyla “Bir Arada” Youtube kanalını açmıştı. Yakın zamanda ise Youtube’un yanı sıra diğer platformlarda da hastalara ulaşabilmek için Instagram ve Spotify kanallarının da açıldığını duyurdu.
YouTube: http://bit.ly/3t9G0O8
Instagram:
Spotify: https://spoti.fi/31zNIVi
Kanser hastaları, akıllarına gelen soruların cevaplarını bu kanallar aracılığıyla uzmanlarından dinleyebilecek.
YAZIYI PAYLAŞ
YORUMUNUZ VAR MI?