Alcon Türkiye 2019 yılında gösterdiği güçlü performans nedeniyle ‘Alcon Uluslararası Bölgesi’nde yer alan Orta Ölçekli Ülkeler arasında ‘Yılın En Başarılı Ülkesi’ seçildi. Bu birincilikle birlikte, Alcon ürün portföyü içerisinde yer alan ileri teknolojiye sahip trifokal göz içi lens ürünü, The Business Intelligence Group (BIG) tarafından ‘2019 Yılının En Yenilikçi Ürünleri’ arasında değerlendirilerek ödül almaya hak kazandı. Bu ödülün yanısıra portföyünde bulunan kontakt lens ürünü ile de Vision Monday ve 20/20 Dergileri tarafından bu yıl 11.si düzenlenen EyeVote Ödüllerinde ‘Okuyucuların En Çok Tercih Ettiği Lens Markası’ olarak seçilmenin gururunu yaşadı.
Dünyada göz sağlığının birçok aşamasında öncülük yaptığı çalışmalarını hız kesmeden sürdüren Alcon, insanların daha iyi görmesine yardımcı olan ve yaşam kalitesini artıran yenilikçi ürünler sunmaya devam ediyor. 2019 yılında gösterilen güçlü performans dolayısıyla Alcon’un Orta Ölçekli Ülkeleri arasında Alcon Türkiye birinci sıraya yükselerek “Yılın En Başarılı Ülkesi” olarak seçildi. Alcon geliştirdiği cerrahi ve günlük kullanıma yönelik yüksek teknolojili lenslerle de Business Intelligence Group ve Eyevote ödüllerine layık görüldü.
Göz sağlığı alanında inovasyona yatırım yapan ve hasta sağlığı için öncü ürünler üreten Alcon, geride bıraktığımız yıl içerisinde FDA (ABD Gıda ve İlaç Kurumu) onaylı trifokal göz içi lens olma özelliğine sahip ve Türkiye’de de birçok hastanın yaşam kalitesine pozitif katkı sağlamış ürünü ile büyük bir başarının altına imzasını attı. Dünya’nın önde gelen araştırma gruplarından “The Business Intelligence Group” tarafından açıklandığı üzere, tüm sektörler arasında inovasyon alanında 2019’un en iyi ürünlerinden biri olarak seçildi.
Diğer bir ödül de Vision Monday ve 20/20 Dergilerinden geldi. Bu yıl 11.si düzenlenen EyeVote “Okuyucuların Tercihi Ödülleri”nde okuyucuların tercihlerine göre yılın en beğenilen kontakt lens markası olarak Alcon seçildi.
Optisyenler ve göz doktorları arasında yapılan global çaplı bir araştırmanın sonuçlarına göre belirlenen bu ödüller 16 ayrı kategoride verildi. Bu kategoriler arasında kontakt lensler, optik çerçeveler, tarama araçları gibi farklı alanlar yer aldı. Yarışmaya okuyucuların belirlediği markalar katıldı. Alcon Cerrahi İş Birimi Direktörü ve Ülke Müdürü Dr. Ege Bay yaptığı açıklamada “Bu yıl bizim için ödüllerle başladı. Alcon Türkiye olarak müthiş bir başarıya imza attık ve “Yılın En Başarılı Ülkesi” olarak seçildik. Bu birincilikte emeği olan tüm arkadaşlarımı yürekten kutluyorum” dedi.
Dr. Bay sözlerine şöyle devam etti: “Bu yıl aynı zamanda araştırma ve geliştirmedeki lider konumumuzu koruyarak inovasyon süreçlerimizi daha da hızlandırmayı hedefliyoruz. Cerrahi alanda, mükemmele en yakın tanı ve tedavi ekipmanlarının yanı sıra hastaların hayatlarına dokunacak ve cerrahlarımızın günlük pratiklerine destek olacak ürünler geliştirebilmek ve üretmek üzere çalışmaya devam edeceğiz.
Vision Care Bölümümüz ile kullanıcılarımıza mümkün olan en iyi görme deneyimini yaşatma kararlılığındayız. Biliyoruz ki daha güzel bir hayat, daha iyi görmekle başlıyor. İnsanların daha iyi görmeleri için gösterdiğimiz çabaların bir karşılığı olarak aldığımız ödüllerimizle gurur ve mutluluk duyuyoruz”
The Business Intelligence Group tüm dünyada vizyon, yaratıcılık, kararlılık alanlarında belirlediği kişi ve kurumları araştıran ve bunlara ödül veren bir kuruluştur. 2012 yılından bu yana yüzlerce iş insanına, ürüne, departmana ve şirkete inovasyon ve liderlik alanındaki başarıları nedeniyle ödüller vermektedir.
20/20 ve VM Dergileri 45 yılı aşkın bir süredir yayın hayatında olan, oftalmoloji alanında dünyanın önde gelen isimleriyle endüstriyi buluşturan, alanındaki en etkin ve öncü global yayınlardan arasındadır. Erişim ve okuyucu kitlesi bakımından en üst sıralarda yer alan her iki yayın da alanlarındaki trendleri ve gündemdeki konuları belirleyen göz sağlığı alalnındaki profesyonellere ve optisyenlere ulaşmaktadır.
YAZIYI PAYLAŞ
YORUMUNUZ VAR MI?