Kızılay, Türk Hematoloji Derneği, Türk Pediatrik Hematoloji Derneği ve Nobel İlaç’ın desteğiyle hayata geçen “1 Kişi Kan Verir, 1.000’lerce Kişiye Umut Olur” projesi başladı. Türkiye’de binlerce kalıtsal kan hastalığı ve kanser hastası bulunuyor ve bu kişiler, devamlı olarak kan nakline ihtiyaç duyuyor. Pandemi döneminde azalan kan bağışları, kan nakli olmadan hayatlarını devam ettiremeyecek bu hastaların zor günler geçirmesine neden oluyor.
Kızılay, Türk Hematoloji Derneği, Türk Pediatrik Hematoloji Derneği ve Nobel İlaç’ın koşulsuz desteğiyle “1 Kişi Kan Verir, 1.000’lerce Kişiye Umut Olur” projesi hayata geçti. Tüm kreatif çalışmaları Tazefikir Reklam Ajansı tarafından yürütülen bu kampanyayı, diğer kan bağışı kampanyalarından ayıran en önemli nokta, bu hastalıklara sahip kişiler için sıklıkla kan nakline ihtiyaç duyulduğunun vurgulanması ve bu konuda bir farkındalık yaratması oldu.
Prof. Dr. Özbek: Koronavirüs nedeniyle kan stoku azaldı; hastalar zor durumda!
Ayrıca bağışların azaldığı dönemde yapılan kampanya, hastalar ve hasta yakınlarının umudunu da artırdı. Siz de umutları artırmak isterseniz, sosyal medyada #1kişi1000kişi hashtag’iyle filmimizi paylaşabilir ya da en önemlisi Kızılay Kan Merkezleri’ne gidip kan bağışı yapabilirsiniz. Unutmayın; 1 kişi kan verir, 1.000’lerce kişiye umut olur!
Künye
Reklamveren: Nobel İlaç
Reklamveren Ekibi: Gözde Terkan, Özge Gürses
Reklam Ajansı: Tazefikir
Kreatif Ajans Başkanı: Çağlar Gözüaçık
Ajans Başkan Yardımcısı, Dijital İnovasyon: Murat Koçuk
Ajans Başkan Yardımcısı, Yaratıcı Ekip: Kerem Önuçak
Grup Kreatif Direktör: Güven Haktanır
Grup Kreatif Direktör: Sadık Sakin
Medikal Direktör: İbrahim Akbulut
Medikal Yazar: Ayşe Şeima Yaşar
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Çağrı Pişkinoğlu
Marka Sorumlusu: Şebnem Taşçı
Reklam Yazarı: Öncü Özsu
Dijital Art Direktör: Korhan Genişyürek
Yazılım Mühendisi: Kaan Topçu
Film Prodüksiyon Süpervizörü: Erkan Ketenci
YAZIYI PAYLAŞ
YORUMUNUZ VAR MI?